آدرس: تهران، میدان سلماس، ضلع شرقی میدان، پلاک 21، واحد 1 کلینیک تخصصی پوست و مو رازی

افزایش قطر آلت تناسلی مردان با کمک تزریق ژل و چربی

آیا مایلید بدانید که می‌توانید بدون نیاز به جراحی و فقط در یک ساعت، اندازه قطر آلت تناسلی خود را برای مدت طولانی و قابل تغییر مجدد افزایش دهید؟ این کار هیچ از کار افتادگی را به همراه ندارد و نتایج آن را می‌توانید در کمترین زمان ممکن مشاهده کنید.

در جوامع امروز، مردان به روش‌های مختلفی به خود شخصیت می‌دهند و دسترسی به اطلاعات و دانش فراوان درباره محصولات موجود در بازار را دارند. این روزها، بسیاری از مردان به توجه و تلاش برای تناسب اندام، بدن و پوست خود می‌پردازند. با این حال، هرگز به معنای واقعی به دنبال راهکارهای بهداشتی و زیبایی برای افزایش اندازه آلت تناسلی خود نبوده‌اند. بر اساس تحقیقات، تا ۶۰ درصد از مردان از اندازه و ظاهر آلت تناسلی خود راضی نیستند. همچنین، مردان مانند زنان، نگرانی‌هایی درباره ظاهر و اندام خود دارند و این مسئله ممکن است بر روی اعتماد به نفس آنها تأثیر منفی بگذارد. افزایش قطر آلت تناسلی در مردان می‌تواند منجر به افزایش حدود ۵۰ درصدی قطر آلت در حالت طبیعی یا نعوظ شود.

افزایش قطر آلت تناسلی مردان برای چه کسانی مناسب است؟ 


افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان برای چه کسانی مناسب است؟

معمولاً مردان به دلیل نگرانی‌های روانی و جسمی ‌به دنبال بزرگ‌تر کردن آلت تناسلی خود هستند. آلت تناسلی این دسته از مردان عموما کوچک و یا باریک است. بیشتر افرادی که به دنبال بزرگ‌تر کردن قطر آلت تناسلی خود هستند، می‌خواهند از این طریق اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند و همچنین موضوعات مختلفی مانند اضطراب ناشی از عملکرد یا ناتوانی جنسی خود را که احتمالا ریشه در نگرانی‌هایی در مورد اندازه آلت تناسلی دارد را اصلاح کنند. بسیاری از افراد در روابط جنسی خود احساس ناتوانی می‌کنند و همچنین در شرایطی مانند شنا و یا ورزش کردن معذب هستند.

روش‌هایی وجود دارد که به شما در افزایش قطر آلت تناسلی کمک می‌کند. با این اعتماد بنفس تازه‌ایی که از این طریق بدست می‌آورید نه تنها می‌توانید رابطه خود را با همسرتان بهتر کنید بلکه بر روی جنبه‌های مختلف دیگری از زندگی از جمله در بین دوستان و یا در محل کار نیز تاثیر مثبت می‌گذارد.

اگر نگران کوچک بودن قطر آلت تناسلی خود هستید پس استفاده از روش‌های زیر می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند. مردان معمولا در گذشته از روشهای زیر برای افزایش قطر آلت تناسلی خود استفاده می‌کردند:

  • داروهای موضعی
  • تمرین و ورزش
  • مکمل‌های غذایی
  • دستگاه‌های بزرگ سازی آلت (پمپ آلت تناسلی)
  • استفاده از حلقه‌های آلت تناسلی، حلقه‌های تنشی یا باندهای انقباضی جهت محدود کردن جریان خون

 

 

تزریق چربی برای افزایش قطر آلت تناسلی


تزریق چربی برای افزایش قطر آلت تناسلی

روش‌های مختلفی برای افزایش قطر آلت تناسلی در مردانی وجود دارد که به دلیل کوچک بودن قطر آلت خود احساس کمبود و عدم‌ رضایت می‌کنند. استفاده از روش‌ جراحی برای افزایش قطر آلت تناسلی برای افرادی مناسب است که از ناهنجاری‌های ژنتیکی آلت تناسلی یا از کوچک بودن اندازه قطر آلت تناسلی خود رنج می‌برند.

پیوند چربی یک روش امیدوار کننده با حداقل تهاجم است که در آن چربی‌های مناسب از سایر قسمت‌های بدن بیمار برداشته شده و به آلت تناسلی وی پیوند زده می‌شود. نوعی سلول بنیادی در بافت چربی وجود دارد که می‌تواند به تحریک جریان خون و رشد طبیعی آلت نیز کمک کند. با این حال این تغییرات ظریف است و از نظر بالینی کماکان جای مطالعه و بررسی‌ بیشتر دارد. پیوند چربی برخلاف ژل‌های تزریقی این مزیت را دارد که از بدن خود بیمار گرفته می‌شود بنابراین احتمال این که ماده توسط بدن فرد پذیرفته نشود عملا وجود ندارد.

قبل از انجام عمل پیوند چربی ابتدا باید بافت چربی از سایر قسمت‌های بدن جمع آوری و برای حذف ناخالصی‌های آن تصفیه شود. عمدتا در چنین مواردی از لیپوساکشن بر روی چربی‌های شکم یا ران استفاده می‌شود. البته ناگفته نماند که می‌توان از اکثر نقاط بدن که رسوبات چربی ناخواسته در آنجا انباشت شده است نیز کمک گرفت. پس از جمع آوری چربی کافی بایستی آنها را پاکسازی کرد و رسوبات سلولی، خون و مایعات از آن گرفته ‌شود. پس از اتمام این کار، این بار برش کوچکی در پایه آلت تناسلی و یا در محل اسکار و جای زخم ناشی از ختنه ایجاد می‌شود تا بتوان از این طریق کانول را وارد آلت تناسلی کرد. سپس بسته به وضعیت بیمار، این چربی‌های تصفیه شده در قسمت‌های مختلف آلت تناسلی و به میزان ۳۰ الی ۶۵ میلی‌ لیتر تزریق می‌شود. پس از تکمیل این فرآیند، ممکن است که پزشک چربی تزریق شده را به صورت دستی دستکاری کرده و یا ماساژ دهد تا از نوزیع مناسب آن اطمینان حاصل شود. معمولاً در این روش به هیچ نوع بخیه‌ای نیاز نیست مگر این که همراه با گرافت چربی از  یک روش ایمپلنت تهاجمی‌تر نیز استفاده شود. پس از اتمام کار، بیمار باید به مدت ۱ تا ۲ هفته از لباس‌های مناسب وگشاد استفاده کند و تا گذشت این مدت بایستی از برقراری رابطه جنسی خودداری کند. همچنین فرد نباید تا ۱ ماه هیچگونه ورزش سنگین و شدیدی انجام دهد.

 

 

هدف از پیوند چربی برای بزرگ کردن آلت تناسلی، افزایش طول و قطر آن است.

پس از تزریق چربی به آلت تناسلی، فرد چه حسی خواهد داشت؟ 

پس از تزریق چربی به آلت تناسلی، فرد چه حسی خواهد داشت؟

بعد از اولین تزریق چربی، بیمار تغییر قابل توجهی در قطر آلت تناسلی خود را تجربه خواهد کرد، زیرا بیشتر سلول‌های چربی همچنان دست نخورده و به طور کامل سالم باقی می‌مانند.

معمولاً اندازه اولیه آلت تناسلی پس از تزریق چربی به دلیل تورم خفیف تا حدودی افزایش می‌یابد. نتیجه نهایی به مقدار چربی تزریق شده، میزان توزیع نکروز (سلول‌های چربی مرده) و همچنین میزان فیبروز و جای زخمی که معمولاً بسیار کم است، وابسته است.

احساسی که ناشی از تزریق چربی به آلت تناسلی بوجود می‌آید، مانند لمس کردن چربی یا حتی کمی نرم‌تر بودن است، تقریباً مشابه لمس کردن چربی‌های اطراف شکم.

این بافت تا حدودی در حالت نرمال به حالت اولیه بازمی‌گردد، زیرا در این حالت چربی کمی بین بافت آلت تناسلی و پوست فشرده می‌شود.

نکاتی در مورد دوران نقاهت پس از تزریق چربی به آلت تناسلی مردانه 

بسته به وسعت لیپوساکشن، طول دوران نقاهت ممکن است که طولانی باشد. افرادی که از این روش برای افزایش قطر آلت تناسلی خود استفاده می‌کنند بایستی حداقل به مدت ۲۴ ساعت استراحت کامل کنند و تا گذشت ۱ هفته از انجام هرگونه فعالیتی خودداری کنند. این افراد معمولاً می‌توان پس از گذشت ۱ الی ۲ هفته انجام فعالیت‌های سبک و رابطه جنسی را از سر بگیرند. همچنین بهتر است بدانید که ممکن است پس از تزریق چربی به آلت فرد در حالت نعوظ احساس درد جزئی کند.

هیچ روش یا تکنیکی برای بزرگتر کردن قطر آلت تناسلی وجود ندارد که نتایج آن پایدار و بدون عوارض باشد.

عوارض جانبی افزایش قطر آلت تناسلی به کمک تزریق چربی 

عوارض جانبی ناشی از تزریق چربی برای بزرگتر کردن قطر آلت تناسلی مردانه ممکن است شامل نکروز یا بافت‌ مردگی چربی باشد زیرا پوست آلت تناسلی در قسمت بین پوست و قسمت بدنة آلت تناسلی بسیار نازک است و جریان خون در این ناحیه چندان زیاد نیست. در نتیجه معمولا پیوند چربی به آلت تناسلی مردانه زیاد قابل اعتماد نیست و عمده عوارض آن برآمدگی و جذب مجدد چربی به بدن است.

تزریق ژل برای افزایش قطر آلت مردانه 


تزریق ژل برای افزایش قطر آلت مردانه

تزریق ژل با استفاده از پرکننده‌های اسید هیالورونیک می‌تواند به کمک کمترین تهاجم ممکن، اندازه قطر آلت تناسلی در مردان را افزایش دهد. این روش نه تنها باعث افزایش قطر آلت می‌شود، بلکه طول آن را نیز زیاد می‌کند. استفاده از پرکننده‌های اسید هیالورونیک برای تزریق، به دلیل اینکه این ماده در موارد اضطراری به راحتی حل و جذب بدن می‌شود، در ارجحیت است.

تأثیر اندازه و طول آلت تناسلی بر اعتماد به نفس و عزت نفس مردان بسیار مهم است. برای افرادی که به دنبال افزایش موقت اندازه آلت تناسلی خود هستند، می‌توان از ژل‌های تزریقی در اطراف آلت استفاده کرد که به افزایش طول و قطر آن کمک می‌کند. اگرچه هیچ روشی برای بزرگتر کردن آلت تناسلی مردان به طور کلی وجود ندارد که ایمن و موثر باشد، استفاده از فیلرهای اسید هیالورونیک دارای مزیت است که در صورت عدم رضایت یا بروز عوارض ناخوشایند، قابل حل در بدن است.

افرادی که به دنبال افزایش قطر آلت تناسلی خود به صورت دائم هستند و همچنین کسانی که از اختلالات نعوظ رنج می‌برند، می‌توانند از ایمپلنت آلت تناسلی استفاده کنند که از طریق جراحی انجام می‌شود. در این روش، قبل از تزریق ژل، ناحیه کشاله ران به طور کامل تمیز می‌شود و با استفاده از ماده بی حسی موضعی، آلت تناسلی بی‌حس می‌شود. سپس پزشک ژل اسید هیالورونیک یا کلاژن‌دار را به مناطق اطراف آلت تناسلی تزریق می‌کند. این فرآیند تقریباً ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. پس از تزریق ژل، بیشتر افراد ممکن است در ناحیه کشاله ران تورم و کبودی تجربه کنند و ممکن است در محل تزریق، برآمدگی یا ناهمواری پوستی مشاهده شود. هدف از تزریق فیلرهای پوستی به آلت تناسلی، افزایش طول و قطر آن است.

مزایا ی ژل 

  • افزایش اندازه آلت تناسلی به روشی ایمن
  • ماندگاری بین ۱۸ ماه تا ۴ سال (بسته به نوع ژل تزریق شده متغییر است)
  • افزایش قطر آلت تناسلی بین ۱۰ تا ۲۰ درصد
  • افزایش طول آلت تناسلی
  • طبیعی بودن اسید هیالورونیک (ماده‌ است که در خود بدن وجود دارد)
  • برگشت‌پذیر بودن نتایج آن (جنبه ایمنی)
  • ۱۰ دقیقه طول می‌کشد و نیازی به جراحی ندارد.

نکاتی در مورد دوران نقاهت پس از تزریق ژل به آلت تناسلی 

عموما دوران نقاهت پس از تزریق ژل به آلت تناسلی کوتاه است و معمولاً تنها شامل مدیریت تورم می‌شود. بیشتر افراد قادرند پس از گذشت ۲ روز  مجددا فعالیت‌های عادی و روزمرة خود را از سر بگیرند. فراموش نکنید که انجام فعالیت‌های سنگین و شدید را باید تا ۱ هفته به تعویق بیندازید.

عوارض جانبی تزریق ژل به آلت تناسلی 

عوارض جانبی ناشی از تزریق ژل به آلت تناسلی مردانه شامل ناراحتی، تورم، کبودی، ایجاد کیست، برآمدگی، پف کردن، بی نظمی‌ پوست و بافت ملتهب می‌شود. سایر عوارض جانبی ممکن است شامل قرار گیری ضعیف یا نادرست ژل، ناهموار بودن و حرکت کردن ژل تزریق شده باشد. تا به امروز هیچ دستورالعمل بالینی مبتنی بر شواهد برای استفاده از ژل‌های تزریق جهت افزایش قطر آلت تناسلی وجود ندارد.

هزینه افزایش قطر آلت تناسلی مردان چقدر است؟ 

هزینه افزایش قطر آلت تناسلی مردان بستگی به مقدار فیلر تزریق شده و همچنین کیفیت و نوع آن دارد.

هرچه ژل بیشتری تزریق شود قاعدتا قطر آلت نیز بیشتر می‌شود. همچنین هر چه ژل تزریق شده گران‌تر باشد سختی و ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود. ماندگاری ژل‌های اسید هیالورونیک تا ۲ سال و ژل‌های الانسه تا ۴ سال است.

فهرست مطالب

مشاوره رایگان